Star Wars Miniatures Lleida

Forum dedicat a els frikis de lleida de Star Wars Miniatures
 
ÍndexÍndex  FAQFAQ  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Iniciar Sessió  

Comparteixi | 
 

 Cobertura de figures grans (no enormes!)

Ir abajo 
AutorMissatge
PALPATINE
Stormtrooper
Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 68
Data d'inscripció : 04/02/2008
Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan

MissatgeAssumpte: Cobertura de figures grans (no enormes!)   Dt Feb 05, 2008 12:01 pm

Q: A Wampa is a Large creature that takes up 4 squares. If it is adjacent to an enemy but 1 or more of its squares counts as having cover and is not adjacent to the enemy's square, does it get the bonus to Defense? The rules say that adjacent enemies never get cover, but not all its squares are adjacent to the attacker.

A: If an attacker is adjacent to a defender, the defender doesn't get cover -- even if some of the defender's space would count as having cover. So if the Wampa's "front" is in a square containing low objects while its "back" is not, it still doesn't get cover against an enemy adjacent to a "back" square. The rules are not explicit on this point and will be revised in future editions.
(Web Oficial)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pels que no sabeu angles:
P:el wampa(dysp) es una criatura gran que usa 4 requadres. Si està adjacent a un enemic, però 1 o més dels seus quadres dels que no està adjacent té cobertura. rep el bonus de defensa? Les normes parlen que en enemics adjacents no hi ha cobertura, però no tots els quadres estàn adjacents a l'atacant.

R:Quan un atacant està adjacent a un defensor, el defensor perd la cobertura. (sense liar-se amb el front o el back de la figura perquè tenen 360º) Si el wampa està sobre 2 quadres que donen cobertura i 2 quadres que no (és a dir, la meitat de la figura sobre ratlla verda i l'altra meitat sobre el terra) i l'enemic adjacent ataca per darrera, el wampa no té cobertura (lo pispo para un craab droid-sr.kronos). Les normes, però, no són explícites sobre aquest punt i seran revisades en properes edicions.

Així que ja sabeu, a consensuar -- a veure els posts que opineu!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Kronos
Elite Stormtrooper
Elite Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 31/01/2008
Ubicació : En el circulo

MissatgeAssumpte: Re: Cobertura de figures grans (no enormes!)   Dt Feb 05, 2008 1:04 pm

Y en caso de disparos, que pasa?

Si ocupa una o dos de las cuatro casillas contra un ataque a distancia, tiene cobertura?

............................ a buscar en wizards!!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
PALPATINE
Stormtrooper
Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 68
Data d'inscripció : 04/02/2008
Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan

MissatgeAssumpte: Re: Cobertura de figures grans (no enormes!)   Dc Feb 06, 2008 12:51 pm

Si llegiu bé el post anterior, com les normes no diuen res, sobre la cobertura parcial de presonatges grans,

i per tant s'ha de "cuinar" una norma casolana.

Jo proposo (tot i que encara no hefet anar mai personatges grans, però els he vist actuar):

Un personatge gran totalment a cobert guanya +4 contra trets (per estupit que sembli; imagineu un Tauntaun sobre o entre unes caixes???!?!?!?! en fi)

Un personatge gran que té 3/4 del cos cobert, idem el cas anterior per estalviar problemes: 3/4 vol dir que té 3 dels 4 quadres que ocupa. Això està fonamentat en les normes bàsiques -- un exemple el droide aranya.

Un personatge gran que només té 1/2 cos(2 quadres) a cobert, perquè no té més moviment o el que sigui:
-si el disparen de la banda a cobert: guanya +4
-si el disparen de la banda del "culet descobert": no té cobertura
El limit el marcarà la vertical de la meitat de la figura.

Un personatge gran que només té 1/4 de cos a cobert: per coherencia amb el que proposo i realisme, crec que no té cobertura per molt divertit que pugui semblar que el yuzzem vagi pivotant darrera una columna... Ni que s'hagues aprimat!!!!!!!.


Espero les vostres respostes, i si pot ser constructives no per tocar els **"·&$!

CONSTRUCTIVES = destinades a resoldre dubtes per continuar divertint-nos amb el joc, no per crispar a la gent.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Kronos
Elite Stormtrooper
Elite Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 31/01/2008
Ubicació : En el circulo

MissatgeAssumpte: Re: Cobertura de figures grans (no enormes!)   Dj Feb 07, 2008 11:48 am

Parece razonable!!!

Ahora que la gente lo entienda!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado




MissatgeAssumpte: Re: Cobertura de figures grans (no enormes!)   

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cobertura de figures grans (no enormes!)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Star Wars Miniatures Lleida :: Events :: Preguntes sobre el joc-
Canviar a: