Star Wars Miniatures Lleida

Forum dedicat a els frikis de lleida de Star Wars Miniatures
 
ÍndexÍndex  FAQFAQ  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Iniciar Sessió  

Comparteixi | 
 

 Caamasi noble

Ir abajo 
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Darth Plagueis, The Wise
Padawan
Padawan
avatar

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 02/02/2008

MissatgeAssumpte: Caamasi noble   Dl Feb 11, 2008 1:19 am

Algú em pot dir per a què cony serveix aquesta figura ke no fot res en absolut Question Exclamation Question Exclamation

Al menys a simple vista. Si te un combo i algú ho sap ke u digui

Deixo l'enllaç per si algú vol veure la figureta: http://www.wizards.com/swminis/swminis_autocard.asp?id=caamasi_noble&set=FU

Señor,

_________________
Tell me what you regard as your greatest strength, so I will know best what to undermine you. Tell me of your greatest fear, so I will know what I must force you to face. Tell me what you cherish most, so I will know what to take from you. And tell me what you crave, so that I might deny you.

- Plagueis' philosophy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dl Feb 11, 2008 1:31 am

Pues a mi me parece un figuron. Me explico.


Si pones a un tirador entre una pared y lo que sea y a este tio delante ningun melee te puede atacar, ya que no puede pasar y no puede alcanzarte, asi que no puede atacar al caamasi.


Ademas dispara (no tiene melee) y por lo tanto puede combinar. Por lo que puedes dar por echo tener +4 disparando ya que nunca va a morir.

Espero haberte convencido.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
lord_darkerk
Maestro Lord Sith
Maestro Lord Sith
avatar

Nombre de missatges : 69
Data d'inscripció : 28/01/2008
Edad : 27
Ubicació : En una galaxia muy lejana...

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dl Feb 11, 2008 11:11 am

No se le puede acer ataques de mele, pero se le puede disparar?

_________________
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://starwarslleida.foroes.org
lord_darkerk
Maestro Lord Sith
Maestro Lord Sith
avatar

Nombre de missatges : 69
Data d'inscripció : 28/01/2008
Edad : 27
Ubicació : En una galaxia muy lejana...

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dl Feb 11, 2008 11:13 am

Ahoa que me fijdo bien solo toende 10 hits points i 12 de defensa si se le puede disprar muere con muxa facilidad, io no la veo tan buena como dice Liefield

_________________
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://starwarslleida.foroes.org
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dl Feb 11, 2008 3:41 pm

Es que no se le puede disparar tampoco. No es un objetivo legal. Asi que o con granadas o algo asi, o nada.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Darth Plagueis, The Wise
Padawan
Padawan
avatar

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 02/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dl Feb 11, 2008 5:08 pm

1r: Darkerk no vinguis aki de wais kom si sapiguessis anglès de tota la vida Laughing . Llegeix bé l'efecte "Diplomat"

2n: cos a cos tampoc li poden atacar, no és un objectiu vàlid

3r: me semble ke si no té ni atack ni damage no pot atacar, per consegüent no pot combinar

Señor,

_________________
Tell me what you regard as your greatest strength, so I will know best what to undermine you. Tell me of your greatest fear, so I will know what I must force you to face. Tell me what you cherish most, so I will know what to take from you. And tell me what you crave, so that I might deny you.

- Plagueis' philosophy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dl Feb 11, 2008 10:58 pm

Si, tens rao, no pot atacar.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
anakin
Jawa
Jawa
avatar

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 12/02/2008
Edad : 36
Ubicació : Lleida

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dt Feb 12, 2008 1:49 am

Aquest tio sol es imune a atacs si hi ha algun aliat a la linia de visió de l'enemic. Si no hi ha ningu més, se'l pot estovar una mica.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dt Feb 12, 2008 1:52 am

No, no se'l pot atacar MAI, "it's not a legal target". Punto.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Kronos
Elite Stormtrooper
Elite Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 31/01/2008
Ubicació : En el circulo

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dt Feb 12, 2008 11:54 am

Tendremos que empezar a restringir figuras para nuestros torneos.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Darth Plagueis, The Wise
Padawan
Padawan
avatar

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 02/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dt Feb 12, 2008 4:09 pm

Ojo, cuidaooooo !!!!!!!!!

Una puta figura comú ke la té tothom el debat ke estem fent aki trencant-mos les banyes

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Señor,

_________________
Tell me what you regard as your greatest strength, so I will know best what to undermine you. Tell me of your greatest fear, so I will know what I must force you to face. Tell me what you cherish most, so I will know what to take from you. And tell me what you crave, so that I might deny you.

- Plagueis' philosophy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
anakin
Jawa
Jawa
avatar

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 12/02/2008
Edad : 36
Ubicació : Lleida

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dt Feb 12, 2008 8:23 pm

A veure anem a traduir correctament:

Diplomat (This character is not a legal target, and does not count as the nearest enemy, if an enemy without Diplomat is in line of sight. These restrictions apply even to adjacent attackers)

Diplomatico: Este personaje no es un objetivo legal i no cuenta como el mas cercano si un enemigo sin diplomacia esta dentro de la linia de vision. Esto se aplica tambien contra atacantes adyacentes.

Es a dir que si tu veus un tio amb diplomacia i un altre sense, al diplomatic no li pots fer res, com si no hi fos pero si a la linia de visio sols hi ha figures amb l'habilitat de diplomacia si que se les pot designar com objectiu.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dc Feb 13, 2008 12:15 am

No se le puede atacar! a ver, Not a legal target, Y ADEMAS tiene la habilidad de no contar (como si tuviera stealth) como el mas cercanao. Esto esta por que si no pusieran eso y fuera el mas cercano no podrias atacar a NADIE.

Todo esto que digo esta confirmado, no lo supongo yo, y la gente esta empezando a pensar cosas realmente cerdas con esta mini.

Amen.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Darth Plagueis, The Wise
Padawan
Padawan
avatar

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 02/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dc Feb 13, 2008 5:18 pm

Anakin, tradueix bé !!!!!! Laughing Razz Razz

Té raó el Liefield, no se'l pot designar com un objectiu legal, amb o sense cobertura, amb cos a cos o sense.

Remarco: NO SE'L POT DESIGNAR COM UN OBJECTIU LEGAL, sota cap concepte

Señor,

_________________
Tell me what you regard as your greatest strength, so I will know best what to undermine you. Tell me of your greatest fear, so I will know what I must force you to face. Tell me what you cherish most, so I will know what to take from you. And tell me what you crave, so that I might deny you.

- Plagueis' philosophy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
anakin
Jawa
Jawa
avatar

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 12/02/2008
Edad : 36
Ubicació : Lleida

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dc Feb 13, 2008 9:46 pm

Pero acaveu la frase. La frase es mes llarga que "not a legal target".

This character is not a legal target if an enemy without Diplomat is in line of sight

Este personaje no es un objetivo legal si hay algun enemigo sin diplomacia en la lina de vision. Si no hi ha cap enemic si que es un legal target. (Recordem els condicionals en angles)

L'habilitat es perd si no hi ha cap enemic a la linia de visio --> if an enemy without Dipplomat is in line of sight
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dc Feb 13, 2008 11:48 pm

anakin escrigué:
Pero acaveu la frase. La frase es mes llarga que "not a legal target".

This character is not a legal target if an enemy without Diplomat is in line of sight

Este personaje no es un objetivo legal si hay algun enemigo sin diplomacia en la lina de vision. Si no hi ha cap enemic si que es un legal target. (Recordem els condicionals en angles)

L'habilitat es perd si no hi ha cap enemic a la linia de visio --> if an enemy without Dipplomat is in line of sight



La coma que hay despues de not a legal target es la clave.

Repito que no me lo invento yo: NO PUEDE SER OBJETIVO, nunca, por nadie, de nada, de ninguna manera, no. Punto.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dj Feb 14, 2008 5:40 am

Mireu Habilitat extreta textualment del database de wizards

Diplomat (This character is not a legal target, and does not count as the nearest enemy, if an enemy without Diplomat is in line of sight. These restrictions apply even to adjacent attackers.)

Traducció literal per un traductor.

Diplomat (Este personaje no es un objetivo legal, y no cuenta como el enemigo más cercano, si es un enemigo sin Diplomat está en la línea de visión. Estas restricciones se aplican incluso a los atacantes adyacentes.)

Personalment crec que esta clar.

En cap moment diu que se la pugui designar com a objectiu tant sol diu que hi ha linia de visio amb ell, recordem que aixó nomes vol dir que sel veu. Noque sel pugui designar com a res.

Igual que la regla de Override. Que obre i tanque portes et diu que hi ha de haver linia de visio amb la porta no que la puguis disparar.

Suposo que es perque en alguna altra edicio surtira algun combo amb aquesta figura.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
PALPATINE
Stormtrooper
Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 68
Data d'inscripció : 04/02/2008
Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dv Feb 15, 2008 2:23 am

Joder, us deixo sols 4 miseros dies i us feu mal amb les normes!


A vere si ho fem bé: que l'anglés no és com el català

Diplomat (This character is not a legal target, and does not count as the nearest enemy, if an enemy without Diplomat is in line of sight. These restrictions apply even to adjacent attackers.)
-Wizards-

Aquesta figura no és un objectiu legal i no compta com el més proper enemic, SI un enemic SENSE l'habilitat Diplomat està en línia de visió. Aquesta habilitat s'aplica també en adjacents.

És a dir:

1.-no el pots designar com a objectiu(ni trets ni mele ni force powers)

2.-llegint a contrari i segons wizards: si un enemic té habilitat de diplomatic i està en linia de visió i pot disparar el pot designar. No conec cap mini que reuneixi les 2 ultimes habilitats.

3.-Pot rebre DANY INDIRECTE: force powers com el rayo sith, missils rebels, splash etc...

4.-Los personajes con la aptitud especial Ataque cuerpo a cuerpo, o
los personajes que no causen daño, no pueden usar el fuego conjunto ni beneficiarse de él. (reglas avanzadas)++ No pot combinar.

És a dir, si té aquest tio a la banda i tu no tens diplomat, ja pots resar perquè falli la salvació d'una granada, sinó s'empata la partida(wizards)

POderosa la figureta eh????
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dv Feb 15, 2008 2:43 am

PALPATINE escrigué:

Diplomat (This character is not a legal target, and does not count as the nearest enemy, if an enemy without Diplomat is in line of sight. These restrictions apply even to adjacent attackers.)
-Wizards-



2.-llegint a contrari i segons wizards: si un enemic té habilitat de diplomatic i està en linia de visió i pot disparar el pot designar. No conec cap mini que reuneixi les 2 ultimes habilitats.


error!!!! no el pot disparar ningu encara que tingues diplomatic, diu que si hi ha un tio sense diplomatic el pots disparar encara que el camai estigui mes aprop. Llegiu-lo ve i ho veureu.

Aixo es per a que puguis disparar als altres cuan el camasis sigui el mes proper.

Ja pots tenir un diplomatic que dispara, que ni aixi el pots disparar.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Darth Plagueis, The Wise
Padawan
Padawan
avatar

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 02/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dv Feb 15, 2008 5:18 pm

Liefield, esta vez te equivocas tu, un tio kon la habilidad de "Diplomat" sí ke puede disparar al Caamasi.

Otra cosa es que tenga ataque i daño 0, entonces ya no, pero en principio si ke un Diplomat pot disparar al Caamasi.

Señor,

_________________
Tell me what you regard as your greatest strength, so I will know best what to undermine you. Tell me of your greatest fear, so I will know what I must force you to face. Tell me what you cherish most, so I will know what to take from you. And tell me what you crave, so that I might deny you.

- Plagueis' philosophy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Ds Feb 16, 2008 12:07 am

No, no me equivoco. Lo de otro con la habilidad de diplomatic es para contar el ams cercano sin cobertura, no para poder dispararle.

Si lo leeis esta claro, no os lies.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
PALPATINE
Stormtrooper
Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 68
Data d'inscripció : 04/02/2008
Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dl Feb 18, 2008 4:41 pm

NO ho liis tu!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dl Feb 18, 2008 11:09 pm

Pero donde coño veis que le pueda disparar alguien con diplomatic!?!?!?!? joer, es solo leerlo.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
PALPATINE
Stormtrooper
Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 68
Data d'inscripció : 04/02/2008
Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dt Feb 19, 2008 4:26 pm

Artista

pareix mentira que estudiïs el què estudies

No sas llegir a "sensu contrario"

Diplomat (This character is not a legal target, and does not count as the nearest enemy, if an enemy without Diplomat is in line of sight. These restrictions apply even to adjacent attackers.)

ergo

This character is a legal target, and can count as the nearest enemy, if an enemy with Diplomat is in line of sight(...)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Diplomat (Este personaje no es un objetivo legal, y no cuenta como el enemigo más cercano, si un enemigo sin Diplomat está en la línea de visión.

ergo

Este personaje es un objetivo legal, y puede contar como el enemigo más cercano, si un enemigo con Diplomat está en linea de visión.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 33
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   Dt Feb 19, 2008 4:39 pm

No t'ho inventis. Ho fas malament.

Si no em voleu fer cas perfecte. Pero aneu el foros oficials y ho mireu.


I encara aixi, tu mateix et contradius, perque si dius: Este personaje es un objetivo legal, y puede contar como el enemigo más cercano, si un enemigo con Diplomat esta en linea de visión., que es el que has escrit, vol dir que el pot atacar cualsevol que vegi a una altra, no que tingui diplomatic. A mes, el sensu contrario aqui no serveix, perque fica 2 condicions de les cuals una es la principal y l'altre s'ajusta, es a dir, que si canvies una t'estas iventan l'altra.

Tu mateix.

De veritat, l'angles no es tan dificil xicot.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado




MissatgeAssumpte: Re: Caamasi noble   

Tornar a dalt Ir abajo
 
Caamasi noble
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Star Wars Miniatures Lleida :: Events :: Figures a destacar-
Canviar a: