Star Wars Miniatures Lleida

Forum dedicat a els frikis de lleida de Star Wars Miniatures
 
ÍndexÍndex  FAQFAQ  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Iniciar Sessió  

Comparteixi | 
 

 Aclaracions de regles

Ir abajo 
AutorMissatge
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Aclaracions de regles   Dt Feb 12, 2008 12:55 am

En aquest topic el que pretenc es donar cabuda a tots aquells dubtes que ens puguin sortir duran el transcurs de les nostres partides.

Anire fent un recopilatori dels més importants.

Reitero amb lo dels més importants perque si tinguessim que explicar-ho tot no hi ha prou memoria al servidor per a guardar-ho.

Una de les altres finalitatses unificar el reglament una mica dispers que en aquests moments tenim.

Tot el que ficare estara contrastati verificat dintre del possible.


En un futur ja mirare de fer un word pero de moment crec que es millor així.


Editat per darrera vegada per el Dt Feb 12, 2008 1:43 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dt Feb 12, 2008 1:18 am

Accurate shot:

Realment permet disparar a qualsevol enemic com si no fos el mes proper.

Es a dir permet disparar a qualsevol enemic amb el que tingui linia de visio. Encara que tingui Stealth, o el que sigui. Excepte els que no poden esser objectius, com els hologrames, esperits, o diplomatics,....


Editat per darrera vegada per el Dj Feb 14, 2008 4:37 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dt Feb 12, 2008 1:24 am

Cantonades:

Les figures es poden atacar tant en cos a cos com amb foc, a traves de cantonades, sempre i quan, aquestes estiguin adjacents i es compleixin les normes habituals de combat.

Sortir duna zona adjacent encara que estigui en una cantonada produeix atacs d'oportunitat.

En ultima instancia recordar la llogica, si hi ha una paret pel mitg clarament no es pot atacar.


Reeditat


No es pot fer el moviment en diagonal entre una casella ocupada per una figura i una casella de paret o cantonada.


Editat per darrera vegada per Tanis el Ds Mar 15, 2008 5:40 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dt Feb 12, 2008 1:30 am

Linia de visió i Cobertura:

Si desde qualsevol punt de la casella de la figura (no cal que siguin les cantonades, encara que es el mes comode i practic) es pot trassar una linia recta fins a qualsevol punt de la casella de la figura enemiga, sense que passi o toqui una paret o una altra cantonada. Hi ha linia de visio i es pot disparar fer objectiu, etc.

Recordant l'stealth, etc altres habilitats que ho modifiquen.

Si desde la linia anteriorment traçada no es poden veure totes les cantonades; ja sigui perque toque una paret, una altra figura, o algun obstacle. Aquella figura tindra el +4 per Cobertura.


Ja esta aixó es tota la complicacio de la cobertura i la linia de visió. Val a dir que cada situacio es diferent i hi pot haver casos dubtosos llavors el millor es agafar una cinta metrica i mirar leslinies fisicament.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dt Feb 12, 2008 1:31 am

Critics:

El bonificados per momentum, cunning atac, etc s'apliquen despres de duplicar el Mal pel Critic.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dt Feb 12, 2008 1:35 am

Override:

Lo de obrir i tancar portes.

AL FINAL DEL TORN DE LA FIGURA EN CONCRET QUE TE LA REGLA. POT DESIGNAR UNA PORTA QUE VEGUI. AQUESTA PORTA ESTARA TANCADA O OBERTA DEPEN DEL QUE ES VULGUI FINS AL FINAL DEL PROPER TORN DE LA FIGURA EN QÜESTIÓ. Quan podra tornar a designar la mateixa porta o una altra per a fer el mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dt Feb 12, 2008 1:39 am

Força: (com a resposta)

Només es pot utilitzar la força una vegada per torn. Això inclou els poders de Deflect, etc

Es a dir només pots esquivar un atac per torn.

Es clar, cal remarcar que si ets "Master of de Force X" pots fer-ho tants vegades com X

Reeditat

I cada torn es individual de cada figura, es a dir pots fer servir tanta força com figures hi han, en joc. I si ets Master of the Force X, o podras fer X vegades per en nombre de figures.


Editat per darrera vegada per Tanis el Ds Mar 15, 2008 6:06 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dj Feb 14, 2008 5:48 am

Diplomat:

Reeditat:

Ha sortit un faq a wizards que contradiu tot el dit anteriorment i que diu, que si no hi ha un aliat d'ell sense diplomat, se'l pot designar.


Editat per darrera vegada per Tanis el Ds Mar 15, 2008 6:28 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dj Feb 14, 2008 11:15 pm

Granades i Llençamisils i Llençaflames:

No es pot llençar una granada, misil, a una figura AMIGA perque tal i com diu el Jedi counseling, has de elegir un objectiu legal, i tal i com diu el reglament, un objectiu legal d'una acció, que no atac, que pugui perjudicar-lo no pot ser mai un ESPAI BUIT ni una FIGURA ALIADA.

Les excepcions son les normes que et permeten sacrificar aliats, etc, pero aquestes ja t'ho diuen expressament que ho pots fer amb un aliat.


Re-editat:

Correcte tal i com diu el Leidfield una figura aliada pot rebre, de fet el mateix que llença la granada pot rebre.

No es pot llençar una granada al centre de un grup de figures imaginant aquesta situacio:

xxx
xox
xxx


Perque o no es objectiu legal a no ser que tingui Accurate o que la situacio sigui aquesta:

_y

x_x
xox
xxx


Es a dir que y es el que llença la granada i te linia de visio directa sense cobertura amb o, sinó te que fer objectiu a una da les
x


Editat per darrera vegada per Tanis el Dj Mar 06, 2008 1:19 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Liefield
Miembro del consejo
Miembro del consejo
avatar

Nombre de missatges : 149
Data d'inscripció : 30/01/2008
Edad : 34
Ubicació : Consejo Jedi

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dj Feb 14, 2008 11:31 pm

Pero si que pots llançar una granada a un enemic encara que tingui al·liats adjacents.

_________________
"Hazlo o no lo hagas, pero no lo intentes" Yoda
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
PALPATINE
Stormtrooper
Stormtrooper
avatar

Nombre de missatges : 68
Data d'inscripció : 04/02/2008
Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dv Feb 15, 2008 2:39 am

P: ¿Puede un personaje con Melee Attack hacer objetivo a un enemigo adyacente alrededor de una esquina? Si puede, tendria covertura el enemigo?

R: Si, tu puedes atacar, y no, el objetivo no tendrá cobertura. Primero, los objetivos están adyacentes, un requisito para Melee Attack. Segundo, hay una línea de visiónt entre ellos porque definitivamente puedes dibujar una línea entre cada espacio del personaje sin impactar un muro (prueba usando la esquina exterior cercana si no lo ves). Por ello todos los requisitos para un objetivo legal están establecidos.

Tanis escrigué:
Cantonades:

Les figures es poden atacar tant en cos a cos com amb foc, a traves de cantonades, sempre i quan, aquestes estiguin adjacents i es compleixin les normes habituals de combat.

Sortir duna zona adjacent encara que estigui en una cantonada produeix atacs d'oportunitat.

En ultima instancia recordar la llogica, si hi ha una paret pel mitg clarament no es pot atacar.



Es pot fer el moviment en diagonal entre una casella ocupada per una figura i una casella de paret o cantonada, de la manera habitual no hi ha cap restriccio apart del cost del doble en moviment.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dj Mar 06, 2008 1:04 am

Moviment:

Es pot passar a traves de figures amigues sense tenir que donar la volta. Es a dir sense tenir l'habilitat de volar pots passar a traves, per damunt de figures AMIGUES.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dj Mar 06, 2008 1:09 am

Ignoring cover:

Realment tot el que fique ignoring cover, ignore l'Stealth i el super Stealth, pot elegir la figura que vulgui en la seva linia de visió.

Que son el Lightsaber Throw 5 del Darth Vader Unleashed i el Fire support mision del Holograma del General Veers.


Editat per darrera vegada per Tanis el Dj Mar 06, 2008 1:19 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dj Mar 06, 2008 1:14 am

Poders de la força i Habilitats especials:

Tots aquells poder i habilitats que no siguin atacs, han de seguir totes les normes per a poder fer objectius.

Es a dir, si tenen un enemic adjacen han de fer objectiu l'enemic adjacent.

Si hi ha enemics en cobertura i ni ha que no en tenen te que escollir dels que no en tenen.

Si tots els enemics estan amb cobertura, han de escollir el més proper.

Si te l'habilitat de ignore cober, podran escollir el que vulgui sempre i quan no en tingui d'adjacents.

[i][u]
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
avatar

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dj Mar 06, 2008 2:07 am

Twin Attack i Doble Attack:

Tal i com han dit, i tot i contradir la mateixa explicació de la regla.

Proporcione o 4 atacs o dos atacs a dos objectius diferents.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Darth Plagueis, The Wise
Padawan
Padawan
avatar

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 02/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   Dj Mar 06, 2008 5:18 pm

Tanis es Juan Palomo, yo me lo guiso yo me lo como.

Collons kina pila de missatges !!! Razz Razz

Ell se pregunte ell se conteste, molt bé, molt bé

No estic en contra, només ke m'ha fet gràcia veure tants missatges seguits del mateix personatge

Dew, Wink

_________________
Tell me what you regard as your greatest strength, so I will know best what to undermine you. Tell me of your greatest fear, so I will know what I must force you to face. Tell me what you cherish most, so I will know what to take from you. And tell me what you crave, so that I might deny you.

- Plagueis' philosophy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado




MissatgeAssumpte: Re: Aclaracions de regles   

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aclaracions de regles
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Star Wars Miniatures Lleida :: Events :: Preguntes sobre el joc-
Canviar a: