| Escamot de jawas | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
PALPATINE Stormtrooper
Nombre de missatges : 68 Data d'inscripció : 04/02/2008 Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan
| Assumpte: Escamot de jawas Dl Feb 04, 2008 1:48 pm | |
| Bones
s'han de provar coses noves i jo em vaig fer un escamot de JAWAs, per provar.
s'ha de dir que el contrincant va triar una mega-ultra-banda de troopers + vader de +6 a la defensa al troopers,
una de les bandes més culoduro a 100 pts del que us pugueu imaginar.
El resultat va ser un sablasso als Jawas: -els comerciants jawas no van evadir ni un tret -els jawas de suport van caure com a mosques -el droide assasssi es va xupar 2 crítics (no reccordava que son inmunes) i un dels crítics super crescut i mal contat: dispara un heavy w trooper un oficial li dona +3 a l'atac =+7 atac; un altre li dona +10 damage= dmg 30 i a sobre treu un crític, el robot té 100 hitpoints i al contar malament el crític : )(20+10)*2=60 NOOOOOOOOOOO!!!! els modificadors es sumen després segons els jedi council: 20*2+10=50HP -el droide a més va fallar tots els trets.
i quan va arribar el vader va ser un festival.
Pot ser una banda bona contra droides, però jawas contra imperials super unflats no es un bon negoci.
I reconec que a sobre vaig jugar fatal: vaig exposar massa els PJ i vaig fallar iniciatives vitals. Però per això juguem, per aprendre. | |
|
| |
Liefield Miembro del consejo
Nombre de missatges : 149 Data d'inscripció : 30/01/2008 Edad : 40 Ubicació : Consejo Jedi
| Assumpte: Re: Escamot de jawas Dl Feb 04, 2008 3:43 pm | |
| Macho vigila esos criticos!!!!!
Me gusta que juegues jawas, es original y gracioso. | |
|
| |
Darth Plagueis, The Wise Padawan
Nombre de missatges : 147 Data d'inscripció : 02/02/2008
| Assumpte: Re: Escamot de jawas Dl Feb 04, 2008 5:06 pm | |
| Palpatine, s'ha de reconèixer que vas tenir molt mala sort amb els daus en aquella ocasió.
La idea és bona. L'has de probar contra una altra banda més asequible.
I si a sobre vas jugar malament, exposant els jawas (com dius tu), llavors ho tens molt, pero ke molt xungo !!!
Saludos, señor | |
|
| |
Kronos Elite Stormtrooper
Nombre de missatges : 104 Data d'inscripció : 31/01/2008 Ubicació : En el circulo
| Assumpte: Re: Escamot de jawas Dl Feb 04, 2008 6:25 pm | |
| La idea de jugar con jawas no es buena y punto!! Acompañar una buena banda con un grupo de jawas pasa!!! Pero una cosa, los experimentos con gaseosa y en casa. Madura esa banda de jawas y que nadie se ria de ella!!! | |
|
| |
lord_darkerk Maestro Lord Sith
Nombre de missatges : 69 Data d'inscripció : 28/01/2008 Edad : 33 Ubicació : En una galaxia muy lejana...
| Assumpte: Re: Escamot de jawas Dl Feb 04, 2008 8:18 pm | |
| Crec que aquesta banda de jawa es divertida pero per jugar contra bandes de ewoks i purria similar, pero la banda es original
saludos | |
|
| |
Nombre de missatges : 149 Data d'inscripció : 30/01/2008 Edad : 40 Ubicació : Consejo Jedi
| Assumpte: Re: Escamot de jawas Dl Feb 04, 2008 11:46 pm | |
| Es casual y punto. No es en absoluto competitiva. Tal como esta el juego las partidas se deciden al combate, y ahi los jawas tienen todas, todisimas las de perder. | |
|
| |
PALPATINE Stormtrooper
Nombre de missatges : 68 Data d'inscripció : 04/02/2008 Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan
| Assumpte: Re: Escamot de jawas Dt Feb 05, 2008 12:26 am | |
| una altra cosa que tenen dolenta els jawas es que només tenen +4 a l'atac i contra toxals es facil fallar.
però ja m'hagues agradat que algun tir dels d'avui hagues entrat ... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Escamot de jawas Dt Feb 05, 2008 1:06 am | |
| Es que para hacerlos competitivos tendrian que haber hecho alguno con algo asi:
"Los personajes fringe droides no unicos cuestan 2 pts menos." o algo asi, porque ahora son chusmilla. | |
|
| |
Kronos Elite Stormtrooper
Nombre de missatges : 104 Data d'inscripció : 31/01/2008 Ubicació : En el circulo
| Assumpte: Re: Escamot de jawas Dt Feb 05, 2008 11:49 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Escamot de jawas | |
| |
|
| |
| Escamot de jawas | |
|