PALPATINE Stormtrooper
Nombre de missatges : 68 Data d'inscripció : 04/02/2008 Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan
| Assumpte: darth revan o la bèstia anti força Dt Feb 05, 2008 12:08 pm | |
| Source: Expanded Universe: Knights of the Old Republic
Faction: Sith
Year: 2007
Number: 1/60
Rarity: Very Rare
Cost: 88
Hit Points: 140
Defense: 21
Attack: +16
Damage: 20
Special Abilities:
* Unique * Melee Attack * Triple Attack * Dark Armor * Lightsaber Duelist * Master Tactician * Force 2 * Force Renewal 1 * Force Storm 2 * Lightsaber Block * Commander Effect
No només és un berraco de punts, sinó que el triplex + el lightsaber duelist el fa un rival formidable contra força. La resta master tactician i el commander fan que una partideta de 200 pts sigui entretinguda, per no dir de 100!!!
Foto Aqui
Ndm: el enlace estaba mal. Cuando pones una imagen debe ser el url de la imagen no el de la pagina donde esta la imagen. | |
|
Darth Plagueis, The Wise Padawan
Nombre de missatges : 147 Data d'inscripció : 02/02/2008
| Assumpte: Re: darth revan o la bèstia anti força Dt Feb 05, 2008 5:39 pm | |
| A mi personalment, tot i que siga un Commando clon, he de reconèixer ke m'encanta
Quan la vaig veure em vaig kedar flipant !!!
Señor, | |
|
lord_darkerk Maestro Lord Sith
Nombre de missatges : 69 Data d'inscripció : 28/01/2008 Edad : 33 Ubicació : En una galaxia muy lejana...
| Assumpte: Re: darth revan o la bèstia anti força Dt Feb 05, 2008 8:40 pm | |
| Personalment crec que Revan es el deu dels sith, personalmet, ja se que ni a de millors pero Revan es una bestia, una maquina de matar ! AUPA LOS SITH | |
|
Liefield Miembro del consejo
Nombre de missatges : 149 Data d'inscripció : 30/01/2008 Edad : 40 Ubicació : Consejo Jedi
| Assumpte: Re: darth revan o la bèstia anti força Dt Feb 05, 2008 11:55 pm | |
| Yo tambien creo que no es el mas bestia. Tiene el problema de que los dorides sith son muy caros y su CE es dificil de exprimir.
Eso si lo de master tactician no tiene precio. | |
|
| Assumpte: Re: darth revan o la bèstia anti força Dc Feb 06, 2008 11:12 pm | |
| Force Corruption, 2 puntos de fuerza Force Storm, 2 puntos de fuerza Lightsaber Block, 1 punto de fuerza Lo de Master Tactician no tiene precio Señor, | |
|
| Assumpte: Re: darth revan o la bèstia anti força Ds Mar 29, 2008 1:56 am | |
| Avui, per sort o per desgracia, m'he enfrontat amb ell (contra ell, per ser exactes) amb la Commando Stealth, que, per cert, cada dia que passa la veig més bona, i lo xungo es lo de master tactician L'ha acompanyat del bobba fett bo, klar amb intuition, doble attack i cunning, et destrossa Apart, el bobba té acurate, ke fa ke es pasi l'Stealth pel forro dels c.... A més, els crítics sel's menge per molta dark armor ke tingui, ja ja | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: darth revan o la bèstia anti força | |
| |
|