| Partida a 200 amb la Commando Stealth | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Darth Plagueis, The Wise Padawan
Nombre de missatges : 147 Data d'inscripció : 02/02/2008
| Assumpte: Partida a 200 amb la Commando Stealth Dv Feb 08, 2008 12:22 am | |
| Avui m'he enfrontat a una banda formada per
1 Baron Fel 2 Emperor's Shadow Guard 1 Darth Vader 1 Felucian Stormtrooper Officer 1 Heavy Stormtrooper 1 Elite Snowtrooper 8 Troopers més
Jo portava:
1 Clone Commander Bacara 1 Republic Commando Boss 1 Republic Commando Fixer 1 Republic Commando Scorch 1 Republic Commando Sev 2 Senate Guard 1 Shaak ti 1 Even Piell 1 Agen Kolar, jedi master
Tal com anaven venint els troopers naven caient a terra com a mosques. Primer tio ke veia, ja li keien 2 o 3 tiritos al canto. Al principi me carregat 5 o 6 troopers disparant amb commandos. Amb les habilitats de la Shaak Ti me fikat al mig de 4 figures enemigues sense causar atacs d'oportunitat. Al següent torn, amb l'habilitat Lightsaber Sweep, pots atacar una vegada a cada enemic adjacent. 3 troopers mes morts. Ja nomes kedaven Baron Fel, els 2 Shadow Guard i el Vader, de figures importants.
Amb el Agen Kolar i el Even Piell me carregat als troopers ke restaven vius i m eatansat a pels Shadows Guards. La Shaak Ti mor a mans del Vader, pero matant uns kuants troopers. Els 2 Shadow Guards se'm carreguen el Even Piell, pero l'Even se'n carrega un i deixa tocat de mort a l'altre. Mentrestant, els commandos, el bacara i els guàrdies del senat acaben amb el Vader. Dos Commandos i un Guàrdia del Senat moren en l'intent.
Finalment, el Kolar fa un empujon de la fuerza i es carregue el Shadow Guard ke faltava. Després li fot 2 sablazos al Baron Fel i s'acaba la partida amb la victòria, un altre cop, dels Republic Commandos.
Señor, | |
|
| |
Liefield Miembro del consejo
Nombre de missatges : 149 Data d'inscripció : 30/01/2008 Edad : 40 Ubicació : Consejo Jedi
| Assumpte: Re: Partida a 200 amb la Commando Stealth Dv Feb 08, 2008 12:29 am | |
| L'unic que no em pega es el piel, que es molt fluix per anar corrent per alli. | |
|
| |
PALPATINE Stormtrooper
Nombre de missatges : 68 Data d'inscripció : 04/02/2008 Ubicació : Death Star, a prop de l'antic alderaan
| Assumpte: Re: Partida a 200 amb la Commando Stealth Dv Feb 08, 2008 12:39 am | |
| Si si, petit però entreteingut i matón
sinó que li diguin al darkerk
jeje
aupa comando team!
(cada cop m'agrada més) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Partida a 200 amb la Commando Stealth Dv Feb 08, 2008 12:54 am | |
| Estic d'acord amb tu, Palpatine, en tots els aspectes. Visca els Commandos !!! Señor, | |
|
| |
Kronos Elite Stormtrooper
Nombre de missatges : 104 Data d'inscripció : 31/01/2008 Ubicació : En el circulo
| Assumpte: Re: Partida a 200 amb la Commando Stealth Ds Feb 09, 2008 11:54 am | |
| Commando bueno, commando MUERTO!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Partida a 200 amb la Commando Stealth Dg Feb 10, 2008 12:01 am | |
| Fringe bueno, fringe muerto !!!! No sá jodío, el Kronos de los co....cos Además, ke significa "Fringe" ?? Toma Moreno !! Señor, | |
|
| |
Liefield Miembro del consejo
Nombre de missatges : 149 Data d'inscripció : 30/01/2008 Edad : 40 Ubicació : Consejo Jedi
| Assumpte: Re: Partida a 200 amb la Commando Stealth Dg Feb 10, 2008 12:06 am | |
| Yo empezaria a preocuparme mas por los commandos rebeldes nuevos que por los republic de ahora. Esos si que parecen bestias. | |
|
| |
Tanis Sith Trooper
Nombre de missatges : 76 Data d'inscripció : 05/02/2008 Ubicació : Catalunya
| Assumpte: Re: Partida a 200 amb la Commando Stealth Dt Feb 12, 2008 1:50 am | |
| Els nous elite commandos rebeldes, son una canya. Mesnos planxar o fan tot. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Partida a 200 amb la Commando Stealth | |
| |
|
| |
| Partida a 200 amb la Commando Stealth | |
|