Star Wars Miniatures Lleida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Star Wars Miniatures Lleida

Forum dedicat a els frikis de lleida de Star Wars Miniatures

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

200 punts: Triple Threat

4 participantes
AutorMissatge
Darth Plagueis, The Wise
Padawan
Padawan
Darth Plagueis, The Wise

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 02/02/2008

200 punts: Triple Threat Empty
MissatgeAssumpte: 200 punts: Triple Threat   200 punts: Triple Threat Icon_minitimeDc Feb 27, 2008 10:13 pm

Avui hem jugat el Darkerk, el Palpatine i jo en una partida de 2 hores de tothom contra tothom.
Escenari: Consejo Jedi
Banda Darkerk: Exar's Zoo, sense motos, pero amb mes jedis
Banda Palpatine: Darth Vader, Palpatine emperador, n' company (troopers a saco)
Banda Commando: Fringe, amb 2 Assassin Droid, Calo Nord, Black Sun Vigo (els 2) i gent

Comence la partida i el Darkerk va a saco a pel Palpatine (a pel jugador, encara ke la figura no ha durat gaire).
El pobre Palpa nomes podia defensar-se enfront de les olejades de jedis i savages del Darkerk.

El Palpa, el mu cabrón, m'envie la moto de l'imperi i em deixe a mitja banda tocada (tots tenien més de 20 de vida,
menos mal). Quan acabe de fer la escabetxina me la carrego amb un turno. Mentre, el Palpa i el Darkerk s'estaven
pegant l'un a l'altre amb els jedis i savages i troopers, jo em vaig posicionant ente parets i columnes.

Després d' un collo i part de l'altre de joc, kede el kun, ke s'havia carregat a tota la banda del Palpa, menys un
trooper, i a mi em kedava tota la banda menys una figura cutre (tots tocats per això).

Amb 2 turnos me peto el Kun (Agüero) i el pobre trooper es rendeix abans de morir afusellat.

Señor,

PD: tot i kedar eliminat el primer, el Palpa ha jugat molt bé Smile
el Darkerk ha utilitzat l'estratègia de sempre: pensar poc i atacar molt Wink
jo m'he amagat com un covard, pero l'estrategia ha servit per endur-me la victòria. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
lord_darkerk
Maestro Lord Sith
Maestro Lord Sith
lord_darkerk

Nombre de missatges : 69
Data d'inscripció : 28/01/2008
Ubicació : En una galaxia muy lejana...

MissatgeAssumpte: Re: 200 punts: Triple Threat   200 punts: Triple Threat Icon_minitimeDj Feb 28, 2008 11:12 am

As sigut mes llest que nosaltres, mentres natres ens navam foten d'osties tu naves vegan tiros com una rata xD i despres quan el Kun tenia 20 de vida te las carregat xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://starwarslleida.foroes.org
Darth Plagueis, The Wise
Padawan
Padawan
Darth Plagueis, The Wise

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 02/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: 200 punts: Triple Threat   200 punts: Triple Threat Icon_minitimeDj Feb 28, 2008 5:23 pm

Per cert, ke l'altra vegada se'm va passar, tu vas tenir molta sort perquè vas fer l'últim atac al Palpatine Emperador, i
just al següent atac vas treure un 1 !!!!!

Ke solo sabemo kritiká, kritiká y kritiká !! (un freak de l'APM, de Gran Hermano)

Señor,
Tornar a dalt Ir abajo
Kronos
Elite Stormtrooper
Elite Stormtrooper
Kronos

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 31/01/2008
Ubicació : En el circulo

MissatgeAssumpte: Re: 200 punts: Triple Threat   200 punts: Triple Threat Icon_minitimeDv Feb 29, 2008 12:34 pm

Jugando tres tios, siempre esta el listo que se espera a que los otros dos se masacren y luego sale a pegar
cuatro tiros y cubrirse de gloria!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tanis
Sith Trooper
Sith Trooper
Tanis

Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 05/02/2008
Ubicació : Catalunya

MissatgeAssumpte: Re: 200 punts: Triple Threat   200 punts: Triple Threat Icon_minitimeDj Mar 06, 2008 12:34 am

Es cert, a tres bandas la norma l'ultim el més puta de tots i si pel mitg jo m'alio amb tu millor per mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: 200 punts: Triple Threat   200 punts: Triple Threat Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

200 punts: Triple Threat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1